شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
کد خبر: 1190203
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
رهبر انقلاب

حوزه/ با توجه به گستاخی صهیونیست ها در تهدید مقام معظم رهبری و التهاب شدید منطقه پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲، خیلی ها نگران حضور ایشان در نماز جمعه بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، با توجه به گستاخی صهیونیست ها در تهدید مقام معظم رهبری و التهاب شدید منطقه پس از عملیات غرورآفرین وعده_صادق ۲، خیلی ها نگران حضور ایشان در نماز جمعه بودند، اما رهبر تصمیم خودش را گرفته بود و در قامت یک فرمانده بزرگ جنگ روانی، پس از شهادت سید مقاومت می خواست با حضور خود جبهه مقاومت را دلگرم کند، ادامه مسیر مقاومت در فقدان شهید نصرالله را به امت اسلامی گوشزد نماید و دشمن خونخوار و حامیانشان را بیش از پیش به چالش بکشد.

در لغت عرب قائد از «قود» گرفته شده است و قود را پیش راندنی معنا کرده اند که شخص قائد خودش پیشاپیش حرکت می کند، بر خلاف سائق که از «سوق» گرفته شده و به معنای حرکت دادن از پشت سر است مثل ساربانی که از آخر کاروان، کاروانیان را تشویق به حرکت می کند.

در طول تاریخ، فرماندهان موفق فرماندهانی بوده اند که سپاهیانشان آنها را پیشاپیش خویش دیده اند و در تاریخ اسلام نیز غالبا فرماندهان سپاه اسلام که در مکتب اسلام تربیت شده بودند از همین جنس بوده اند.

نماز جمعه امروز تهران اولین عرصه خطرپذیری رهبر معظم انقلاب نیست بلکه ایشان در طول دوران طولانی مبارزه همواره در چالش های دفاع از دین به استقبال مخاطرات رفته است. حضور ایشان در دوران ریاست جمهوری و پیش از آن در جبهه ها، حضور در نماز جمعه با وجود تهدید صدام به موشک باران نماز جمعه تهران، ادامه ایراد خطبه های نماز جمعه پس از انفجار بمب در میان نمازگزاران در اسفند ۱۳۶۳ و حضور در خلیج فارس بعد از تهدید آمریکا در اردیبهشت سال ۶۷ از نمونه های خطرپذیری ایشان در دفاع از انقلاب است که مهمترین رهاورد آن تزریق شجاعت و شهامت به مردم، دلگرم کردن رزمندگان و تحقیر دشمنان بوده است.

آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی، به معنای واقعی، قائد امت اسلامی است و امروز مردمی که از تهران و اقصی نقاط ایران با وجود تهدید دشمن سفّاک آمده بودند ثابت کردند که ردای فداکاری و سلحشوری برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را پوشیده اند و با صدای بلند، اراده پولادین خویش در دفاع از ولایت را به گوش جهانیان رساندند.

ای که در علم و حکم پخته ای و خام نه ای
باعث عزت ایران، نه فقط خامنه ای
تو لسان الحق و محتاج نی و خامه نه ای
جان ما باد به قربان تو یا خامنه ای

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha